מעצב גרפי – עשרה כללים להיות מעצב גרפי מוצלח.
- תהיה סטודיו לעיצוב גרפי שמאמין ביכולות שלו ליצור .
- תהיה מעצב גרפי מלומד- כלומר למד את כל התוכנות לעיצוב גרפי הקיימות בשוק.
- אל תהיה מעצב גרפי מקובע – עצב כל דבר: אתרים, פליירים, כ. ביקור, הזמנות לחתונה, ותוכנת מחשב – אין דבר שאינך יכול לעצב!
- אל תהיה מעצב גרפי דעתן- הקשב ללקוח לעיתים קרובות הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה – פשוט תרגם את התמונה שהוא רואה בראש לנייר... מה שאתה חושב זה בסדר גמור ואבל הוא צריך לחיות עם עיצוב בלוגו שאתה שכנעת אותו שהוא טוב בשבילו – וכך גם איבדת לך לקוח קבוע .
- תהיה סטודיו לעיצוב גרפי זריז- עמוד בכל לו"ז שהלקוח מבקש – אחרת הוא לא היה מבקש הפוך את נושא הלו"ז ליתרון – ראה פרש סטודיו "סטודיו בהילוך גבוה...."
- יש לך אתר? מצוין! אל תעצב את האתר שלך בשיא הטכנולוגיה והיוקרתיות האפשרית – זה מפחיד את הלקוחות " המעצב גרפי הזה נראה לי יקרן......" ביי.
- קבלת מייל מלקוח "אתה המעצב גרפי הטוב ביותר בעולם..." תעלה את זה לאתר זה בהחלט יכול להשפיע על הקורא אם לבחור בך או לא.
- אתה מעצב גרפי חדש ומתלהב – אל תדבר עם הלקוח במילים לא מובנות כגון " אני אבנה לך גריד שיעשה לך PR ....." דבר ברור הלקוח צריך להבין על מה הוא משלם לך כסף? אחרת הכול יראה לו יקר ולא מובן ויעזוב אותך מבולבל למעצב גרפי אחר שיכול להבין אותו קצת יותר.
- תן חליפין בשפע – אל תהיה סטודיו לעיצוב גרפי גרידי. הזמינו ממך עיצוב לוגו תן גם עיצוב של כרטיס ביקור זה עוד כמה דקות אבל קבלת לקוח מרוצה עד הגג.
- אתיקה – אל תעבור על החוק, ואל תתמוך הקבוצות הרסניות כגון חברות נשק, חברות "תרופות "פסיכיאטריות. עצב וצור דברים שתומכים בסביבה שלך לשרוד טוב יותר.
בהצלחה לכל המעצב גרפים החדשים והותיקים כאחד.
הילה שבתאי fresh studio http://www.pirsum4u.com hilas@pirsum4u.com 03-6315536 054-2363230